söndag.

Dagen blev som planerat. Jag pluggade, kollade på film och övningskörde. Sen blev det även lite solning på altanen i den underbara vårsolen :) Men de blev dock ingen bio, vi hyrde film istället. Min stora feta grekiska semester, helt okej film.
Jag har varit hyffsat pigg hela dagen, men nu blev jag plötsligt depp. Känner inte för att göra något. Lusten bara flög ur mig, vill inte ens gå och lägga mig utan känner mer för att sitta uppe hela natten och strunta i skolan imorgon. Strunta i alla krav. Men nej, det tänker jag inte göra. Då kommer jag bara bli ännu mer depp senare..
Orkar inte skriva så mycket mer här nu, men kan bjuda på några bilder från stöten, som var helt underbart härligt!
enjoy!


sofia, elias och jack första dagen då det var strålande sol!

lisa och sofia. här gick vi upp en bit för att kunna åka offpist ner!

jag och lisa i liften andra dagen, inte lika fint väder.

jag på toppen, man såg ungefär tio meter framför sig.

lisa på toppen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, vilka härliga och smickrande bilder! :D underbart är bara förnamnet ;)

2010-04-12 @ 23:41:00
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0