stukad fot.


jag ligger hemma i soffan nu. med en stukad fot som gör asont ! har lindat och så, men de hjälper int mkt.
jag stukade den innan i skolan. jag och issa hade lite vattenkrig i korridoren, och så skulle jag springa efter henne.. och så vare ju blött på golvet så jag halkade och vred till foten, usch !

slutade iaf tidigt i skolan idag ! vi hade bara nationella, i engelska A. de gick ganska bra :) sen skulle vi igt ha svenska halv 2, men den blev inställd så då skulle jag ha 5 timmar hål innan datakunskapen började, vilket jag inte orkade. när de ändå är en lektion som vi inte får betyg i. så jag sjukanmälde mig och åkte hem. skulle ändå behövt åka hem, nu när jag har stukat foten.

bajs, jag skulle ju kunna ha gjort massa roliga saker idag, när jag slutade så tidigt. men nej, nu blire till att ligga i soffan resten av dagen istället..

hoppas foten blir bättre snart, för jag vill träna, helst imon ! men de lär ju inte gå :(

enlidande / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0