måndag.


första dagen på vecka 13 nu då. dagen har varit bra. bara två lektioner sen matteprov. provet kändes bra, de va inte så långt :) jag skulle igt ha tränat direkt efter skolan, kl 15. men en halvtimme innan ringde de från friskis och sa att de va inställt :/ så jag betämde mig för att träna kl halv fem ist. åkte ner och köpte lite saker som jag behövde på stan. smink bla. jag hittade alla mina favvosaker på rabatt på hm ! sen gick jag till mammas jobb och var där en timme innan träningen. träningen  gick bra. jag har äntligen kunnat börja träna nu igen efter att ha varit konstant förkyld i en månad.

helgen har varit riktigt lugn. jag var hemma både på fredag och lördag kvällen. pluggade matte massa också. och så köpte. jag en ny härlig säng i lördags. i söndags var jag även hundvakt hela dagen medan resten av familjen hjälpte heidi att flytta. att passa den hunden är ett riktigt heltidsjobb. hon är överallt och ingenstans hela tiden..
igårkväll var jag, mamma, hannah & pappa på bio. män som hatar kvinnor. den var riktigt riktigt bra ! fast väldigt spännande :) men till er som funderar på att gå på den säger jag bara, gå på den !



veckan ser ut att bli härlig. inte alls mkt i skolan :) nu hoppas jag bara på soligt vårväder så blir nog veckan perfa !

pusspåergoingar / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0