en dag full av underbara människor




Denna dagen är en sådan dag då man verkligen inser vilka underbara människor man har i sitt liv.

Vid lunchtid åkte jag & mamma in till stan där vi träffade storasyster hannah. de blir tyvärr inte att man träffar henne så ofta nuförtiden så det är alltid trevligt att träffas.



Efter cirka tvåtimmars shoppande me dem träffade jag underbara cathrine och vi gick på stan en stund, jag behöver verkligen nya kläder. känns som jag har massa gamla som jag inte orkar med längre, men som änvänds i brist på annat. hittade inte så mkt, men de blev iaf en söt blus :) alltid kul att träffa C lite och komma ifatt me allt prat om dittan och dattan. innan träffades vi varje dag i skolan, men nu gör vi ju inte de längre.



Vid fyratiden blev det fika på george's med emmiehjärtat. de blev två riktigt härliga timmar med massor av skratt. jag tror att de som satt jämte oss blev lite irriterade på att vi var så högljuda menmen, man måste ju få skratta :) jag är så j'vla glad att vi kom i samma klass emmie, vi både skrattar åt samma ibland konstiga saker och pratar om allt mellan himmel och jord. de känns verkligen som att jag har kännt dig hur länge som helst (L)



Efter det mötte jag liss och C på juneporten och vi tog bussen bort till saknade amanda. tjejen med världens gulligaste kommentarer. de blev taco och sedan skratt i flera timmar. vi kollade även in en riktig snygging på bdb. seriöst, vem är 50 år och har en bilddagbok där man lägger upp bilder typ varje dag?!

denna dagen var verkligen den perfekta lördagen. full av skratt och underbara människor som ger en massa ny energi, vilket verkligen behövs nu när de är mörkt, grått och kallt överallt.

TACKtillallaunderbaringardärute / Matilda

Kommentarer
Postat av: liss såklart!

kul att du har skaffat blogg matilda :D den är veery nice om jag får säga det själv,

haha gubben.. ni gillade seriöst honom va? efterom ni ägnade typ 2 h på han XD

du är bra matilda! (L)

2009-02-01 @ 12:44:28
URL: http://bilddagboken.se/liiisss
Postat av: Anonym

haha det var hur kul som helst :D pusspåt ni betyder mest !

2009-02-01 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0