sjuk..


idag har lilla jag varit sjuk. massa ont i halsen och lite ont i huvudet. så typiskt mig att bli sjuk när vi är lediga. skulle ju egentligen gå på stan o fika idag, men ist blev de sängen hela dagen. me halsduk runt halsen och massa hunongsvatten. och en och annan halstablett då och då.. ska nog vara hemma imorgon med. och typiskt att jag ska bli sjuk nu, när jag ska till sälen på söndag. men jag ska vara frisk då ! ska ligga i sängen hela veckan om de behövs.

men det känns iaf bättre nu än i morse så det är förhoppningsvis påväg åt rätt håll :)




nu ska jag burra ner mig i sängen igen och dricka ännu en kopp honungsvatten.

önskamigkryapådig / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya !

2009-02-03 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0