mitt i veckan.

idag är det onsdag. tre dagar avklarade i skolan. två kvar. sen är det helg !
som vanligt väldigt mycket i skolan. har pluggat cirka 2 timmar varje dag känns de som.. massa engelska och annat. de är därför jag inte har varit så aktiv här denna veckan heller, har helt enkelt inte hunnit och orkat. men tännkte dra en snabb sammanfattning av veckan hittils.



måndag. skolan hela dagen. 5-10 minuters raster hela tiden och fyrtio minuters lunch. stressigt säger jag bara. tyska, biologi, lunch, matte, bild och tillsist fysik. förmiddan flöt på som vanligt.
sen när vi hade matte fick vi reda på att vi ska ha fysikprov nästa måndag. jippie ! kan inget känns de som så de blir att plugga halva helgen. och sen på måndag missar vi vår "sovmorgon" som vi skulla ha haft till kvart i ett igt.. men de är väl bara att bita ihop antar jag.
sen hade vi iaf bild. och då var emmie och isabella inne i ett annat rum hela tiden. jag gick dit två gånger för att kolla va de gjorde. när jag kom in första gången, för att hämta en vitlökspress, följde emmie efter mig överallt medan isabelle va helt försvunnen. fast de tänkte förstås inte jag på. sen när jag kom in andra gången så skrämde jag dem så att de skrek hur högt som helst. hehhehe !
sen hade vi bara fysik, pluggade till provet och fick reda på att vi ska ha fysik på alla mattelektioner denna veckan så att vi kan plugga till provet. detta gör att vi har fysik alla dagar denna veckan..
efter skolan åkte jag hem. fast hade världens lustigaste busstur innan jag kom hem. åkte sammanlagt med tre bussar, rusade genom hela juneporten o massa annat. men kom iaf hem tillslut.
när jag kom hem vare först tv en halvtimme. sen mat. sen plugga i cirka 1 och en halv timme. tv igen sen sova.



tisdag. skola igen. fysik, plugga till provet. sen svenska. vi läste några antika texter som tydligen skulle vara roliga, men som typ bara var helt nervärderande mot kvinnor. ni kan ju läsa mer om de texterna här på denna länken :http://klassbloggen-antiken.blogspot.com/
de är verkligen världens bästa blogg !
sen vare iaf tyska. och efter de lunch och håltimma i två timmar. jag emmie, emmy och isabelle gick till malmborgs ochb åt semlor. fettisdagen till ära. min första semla för iår. jag gillar vanligtvis inte semlor men den var faktiskt helt ok. iaf, när vi sitter på malmborgs tar isabelle helt plötsligt upp ett paket och säger: eftersom det är fettisdagen idag vill jag och emmie ge dig en lite present. jag bara va? :O men öppnar de iaf och i de ligger de ett par trosor som de står: I love emmie & isabelle, på. de hade gjort dem i bilden på måndagen. ehhehe. de va därför de var i de andra rummet och var så konstiga när jag kom in. heheheheheh. så goa är ni tjejer <3
sen gick vi iaf tillbaka till skolan och hade engelska. sedan åkte jag hem och gjorde precis samma sak när jag kom hem som på måndagen. vilket varierat liv jag har just nu.. fast jag pluggade iof två timmar på tisdagen.







onsdag. skola. fast kort dag. bara tre lektioner. fysik på morgonen. plugga till prov. sen engelska, lunch och sist biologilabb. kolla i mikroskop. faktiskt ganska roligt. gick ner till stan me tjejerna, fast åkte hem dirkekt typ. kom hem och gick då dirket ut på långpromenad me nowa. efter det lade jag mig i sängen och kollade på tv. har legat där hela eftermiddan. inget pluggande idag, även om jag igt måste..
nu snart är de grey's anatomy som gäller !
sen ska jag sova. går till kolckan halv fem imorgon. suck

sist vill jag säga GRATTIS till älskade liss som fyllde år i måndags. älskar dig vännen (L)



engladmenskoltrött / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack älskling ! (L)

2009-03-06 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0