torsdag.


idag har de varit fantastikst vårsol, I love it ! skolan gick faktiskt ganska snabbt idag, även fast jag gick till fem. först kemi & fysik, sen skulle vi ha jympa på pb. jag, isabelle och emmy hade en lite speciell cykeltur dit. tre personer + tre stora träningsväskor på
en cykel. jag satt på styret, issa på sadeln och trampade och emmy på pakethållaren. trots att vi stannade några gånger och höll på att köra på ett antal personer så gick de faktiskt bra :) fast en gammal tant blev lite sur på oss. hon typ bara: Sluta vingla så in i helvete, stig av cykeln, ni kör som idioter ! heheh, sen va de även en stor polisbil som körde förbi och ropade upp i nån högtalare som hördes överallt: nu var ni lite många på cykeln där ja.
efter jympan hade vi håltimme så vi åt på pb och sen köpte vi glass och åt ute :) efter de vare svenska och sist datorkunskap.
jag kom hem ungefär vid fem. jag åt och nu har jag precis varit ute och gått promenad me nowa. vi gick till vättern io det härliga vädret !



några bilder från promenaden :)

nu ska jag bada snart sen blire nog mest att slappa ikväll.

pusspåer / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0