värd dag !


dagen har varit suuper bra !

den började kanske int så bra eftersom jag var hundvakt åt min syster hund ninja och hon är otroligt morgonpigg vilket gjorde att hon vaknade halv 6 och då ville upp och leka. hon gjorde allt för att få upp mig ur sängen, dock utan framgång, så hon somnade om tillslut och jag fick sova lite till.

jag & ninja plutt <3


på förmiddagen åkte jag ut me mamma & pappa + nowa & ninja (hundarna) till min farmor & farfars sommarstuga som liggre en bit utanför jönköping. mulseryd för att vara exakt. vi va där några timmar, fikade solade och så. och så badade vovvarna såklart. första gången för lilla ninja. men hon älskade det !

vovvarna badar !






när vi kom hem vid tvåtiden solade jag och lite så. sen kom även systeryster ut och åt med oss :)

jag åkte sedan in me henne till stan klockan sex och träffade emmy, isabelle & therese, (fast hon åkte hem sedan). vi satt först lite vid hamnkanalen och så, försökte komma på hur vi skulle spendera kvällen. och vi bestämde oss tillslut för att äta buffe på china restaurangen på june. bombay nåt heter den. de va riktigt gott och vi satt där flera timmar och skrattade och pratade. fick även än nalle, precis som förra gången vi va där, så nu har vi två ! vi va tvungna att gå vid halv elva eftersom vi va de enda som hade varit där inne på mer än en timme.

vi drog oss ner mot vätterstranden, men där hände det inte mkt så vi åkte tillbaka in till stan igen. emmys pappa skulle hämta oss och när vi står och väntar bakom bion kommer det en bil me två sliskiga gubbar i ! som först kör förbi sakta, men sen backar de och börjar köra efter oss som vid dehär laget spriger mot june ! vi hann iaf dit innan nåt hände. sen åkte vi hem me emmys pappa och nu sitter jag här, trött efter en bra dag <3

godnatt / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0