4 timmars matteprov.


idag är det måndag. skola som vanligt, och jobbig dag.. som vanligt på måndagar. vi har t ex haft två matte lektioner. för att plugga till nationella provet i matte B som vi har imorgon.. suck ! jag orkar inte. menmen, har man något val?

efter skolan åkte jag in till stan där jag träffade liss & livvan, C kom också sen ! jag åt på mcdonkan och vi gick i några affärer, två för att vara exakt ! vi köpte bla ett par illrosa korta tajta byxor i konstigt material på jc. ta oss inte seriöst, de kostade bara 20 kr och var i barnstorlek. :) sen åkte jag & C hem, liss & livvan skulle sola.

har ätit nu, och cyklat en tur me nowa, kan fortfarande inte gå för bajsfoten.. men den är nog snart bra.

måste igt plugga nu, men orkar inte..! känns helt omöjligt att få in nåt mer i huvudet.. men jag får väl försöka lite.

pussspusss / Matilda



ett hopp för livet, eller vad säger du lisa? ;)

.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fyfan vilken bild... men vi slår allt i våra slimmade rosa byxor (Y)

2009-05-11 @ 20:10:03
URL: http://lissyngwe.blogg.se/
Postat av: matilda, (jag)

nej, den är häftig liss!

klart vi gör, tsm slår vi allt ! (L)

2009-05-11 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0