sand i håret och brända axlar, härligthärligt !


nu sitter jag här med sand i håret och brända axlar, trött efter en hel dag på stranden. jag tog cykeln ner till olivia halv elva och vi cyklade sedan tillsammans ner till domsand och lade oss i sanden. de blåste väldigt mycket idag men vi lade oss bakom en buske så de gick bra :) vid kvart i tre kom liss och sedan låg hon och jag och solade lite själva eftersom olivia va tvungen att cykla hem. de blev en riktigt härlig dag på stranden helt enkelt !

imorgon ska jag till stan me livvan vid lunchtid. jag har inga speciella saker jag behöver köpa men hon hade de så vi ska väl fixa de :) sen på kvällen ska jag ju va me henne, liss och cathrine. vi får se vad vi hittar på ;)

nu ska jag lägga mig i hamocken och vila en stund, skööönt. kvällen blir troligen en slapparkväll, känner för att lägga mig i soffan och se en film :)

hadegöttans / matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0