söndagskvällar är riktiga slapparkvällar..




nu är helgen snart slut, men innan det är en av mina favoritkvällar. den älskade söndagskvällen. kvällen då man bara ska vara hemma och antingen slappa i soffan med en riktigt bra film och en filt eller sega framför datorn. kvällen då man ska göra allt de där lugna och "slappiga" som man jämt tänker att man ska göra under helgen men som man aldrig hinner. jag älskar verkligen söndagskvällar. söndagskvällar är kvällarna då man samlar energin som man behöver under kommande vecka.



min söndag har iaf varit ganska bra, förutom timmarna när man satt och präntade in allt om försurning och växthhuseffekt.

Syster & coffan kom förbi på middag. med sig hade de världens gulligast valp, Ninja. jag tror seriöst att jag är kär i henne. även fast hon bits och springer runt som en dåre. hehe.



denna helgen har jag verkligen träffat alla de människor som betyder mest, åtminstonde en stund :) åh det gjorde verkligen min helg helt fantastiskt.det enda man igt behöver för att leva är underbara människor runt omkring sig. och det har verkligen jag.

Såtackenengångallaminaunderbaraälskadedärute, niärotroliga / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbara :D du och jag i sälen :) perfekt !

2009-02-01 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0