söndag.


söndagskväll, vilket betyder att helgen och veckan snart är slut. dock har jag min älskade söndagskväll kvar <3 ska snart kolla på mia och klara och äta kladdkakan som jus
t nu står i ugnen, yuuummie! senare kanske de blir att kolla på beck filmen eller nån annan film.

Veckan har varit bra. fast stressig, hur mkt som helst i skolan. och jag som är så himla skoltrött just nu. vill bara skita i allt. men de är bara att bita ihop och kämpa på. har inte hunnit med så mkt mer än skolan. kan inte träna heller, eftersom min himla förkylning vägrar att ge sig. så de har mest blivit skola, sen hem, äta plugga, kolla lite tv och sen sova. har inte ens orkat eller hunnit sitta vid datorn. fast helgen har ju iaf varit bra. de behövs verkligen bra helger nu. i fredags vare bio & fika me klassvännerna och igår kom mina älskade vänner hit på en riktig myskväll. vi spelade bla mitt favvospel. nu låter vi helt nördiga, sitter hemma på en lördag och spelar spel. men de spelet är verkligen roligt. me andra ord heter de :) de blev även massa prat & skratt.
idag har jag ahft en riktig slappdag. har gått i pyamasen hela dagen och bara legat i sängen och kollat på tv & film. kollade bla på: morgan pålsson - världsreporter. jag älskar den filmen. skrattar hela tiden :) han är ju bara såå dryg!





nu ska jag ta en stooor kladdkakebit, mysa ner mig i soffan och bara feta mig, som jag typ har gjort hela dagen. menmen, såna dagar behövs också ibland.

hoppasniharhaftenbravecka / Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0