grillning med klassen !


igår blev de tyvärr ingen uppdatering här. jag hade annat för mig. på dagen pluggade jag mm. och på kvällen vare grillning me klassen som gällde !

jag, issa & emmy bestämde oss för att dra ihop hela klassen till grillning i bankeryd eftersom vi har studiedag idag. så vi smade alla mm. de blev tillslut 12 personer som kom :) vi drog då upp till utsikten och tände eld och började grilla. de blev faktiskt en riktigt lyckad kväll me goa klasskompisar ! jag emmy, issa & emmie stannade där till typ ett sen sov emmie hos mig :)

så idag när vi vaknade var vi ganska seeega, vi åt fukost och så, sen åkte emmie hem kvart över elva.

nu har jag precis gått promenad me nowa ner till vättern i det underbara vädret ! dagen blir nog mest slapp. ska försöka plugga lite också, och sola såklart ;)

tack alla som gjorde kvällen igår riktigt bra,
bamsekramar / Matilda


här är några bilder från gårdagskvällen.


adam, emmie, emmy, amanda, emelie.

haha, amanda skulle grilla lövbit istället för korv..

amanda.

adam, stina + halva emmie.

nästan hela gänget: issa, emmie, emmy, niclas, vincent, emelie, adam, stina. + amanda & emil.

Kommentarer
Postat av: Stina

haha finfina bilder (Y) :P

Amandas grillning var bäst!

2009-04-27 @ 21:25:21
URL: http://manoverboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0