SUNDAY

T-t-tjaa. Sitter och segar framför TVn med mammi. Vi har precis kollat på en film - karate kid. Riktigt bra var den! Jag kollade på grown ups imorse med, den var också bra men karate kid var bättre. Annars har jag inte gjort jättemycket idag. Pluggade matte i någon timme innan och har även läst lite psykologi. Efter att ha gått en powerwalk med nowa fick jag ett ryck och letade upp min pilatesboll. Hittade några bra övningar på internet och tränade lite. Det är faktiskt riktigt jobbig att träna på det sättet.
Imorgon är det måndag igen och vi har matteprov hela eftermiddagen, inte jätteroligt. Men efter det ska jag träna body pump, vilket är mer roligt! Hoppas ni får en bra start på veckan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0