THREE WEEKS

Nu har det inte blivit inlägg på några dagar. Hade jätte mycket i skolan i slutet av veckan + att jag är lite halvsjuk så jag har varit ganska trött också. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag från onsdag bland annat har varit på stan, fikat och varit på bio med Heidi. Varit med Lisa och fikat med tjejerna i stan, varit på a6 med mamma och haft släktkalas för pappa och storebror som har fyllt år.
Idag har jag bara varit hemma hela dagen. Har pluggat lite och kollat på två filmer. Har även fixat lite försäkringspapper och så till Thailand. Nu är det mindre än tre veckor kvar till vi åker!
Imorgon är det måndag igen. Skola, plugg och träning står på schemat. Sen ska jag och Emmie även på en föreläsning om Thailand på kvällen. Nu ska jag plugga lite till inför geografiprovet imorgon. Sedan ska jag sova. Måste bli frisk snart! XOXO


jag och mamma innan tjejmilen i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0