NOWA






Direkt när jag kom hem idag slängde jag på mig gåskorna och pappas stora tröja och gick ut på en promenad med nowa. Vi gick i en skidbacke där det brukar gå får på sommaren. Jag trodde inte de gick där längre men tydligen hade jag fel. Det märkte jag när vi hade gått genom hela hagen och skulle ta oss ut. Det var stängt överallt. Så jag fick helt enkelt bära nowa över staketet och sedan hoppa över själv.
Annars gick allt bra, förutom att nowa hade en otrolig överskottsenergi vilket resulterade i en halsduk FULL med mossa, ett koppel längst ner i backen, som jag fick springa ner och hämta, och lite annat smått och gott. Men jag har sagt att jag älskar henne va? För det gör jag, oftast iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0