gör mig frisk !


torsdag. och jag håller på att bli sjuk igen. eller rättare sagt jag är sjuk igen ! jag trodde att jag var påväg att bli frisk, efter 3 veckor av förkylning och halsont. men nej, tydligen inte. har känt mig lite halvkrasslig några dagar nu, och idag när jag vaknade kunde jag inhte prata. hade så j'vla ont i halsen. tänkte först vara hemma hela dagen. men ändrade mig och bestämde mig för att gå på de två första lektionerna, som var kemi och fysik. man missar så mkt om man är borta en gång så jag orkade inte de. sen skulle vi igt ha tre och en halv timmes håltimma och efter de ha svenska och datakunskap. och sluta fem. men de orkade jag inte. så jag åkte hem vid 10.
fast jag åkte inte hem utan jag åkte till min syster och var hundvakt. hon hade ingen hundvakt idag och jag tyckte att jag likaväl kunde vara sjuk där som hemma.
direkt när jag kom dit fick jag torka kiss. sen vare att gå ut en gång i halvtimmen och vakta henne så att hon inte rev hela huset. efter ett tag lungnade hon sig iaf lite och vi la oss i hennes korg och kollade på film. myyyys !





sen åkte jag hem vid två. lade mig direkt i sängen när jag kom hem och kollade på tv. där har eftermiddagen spenderats. med halstabletter och näsdukar. åt för ett tag sen. och nu har jag precis badat. glömde säga att jag fick näseblod innan maten också, som jag alltid får nuförtiden när jag är förkyld. hatar det ! sen iaf, när jag badade fick jag det igen. så då fick jag ligga stilla i typ 10 min...

anyway, nu ska jag nog kolla på sveriges värsta bilförare tror jag. och försöka att bli frisk.

pussar&kramar / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0