fredag & sjuk...


ja och så har hela skolveckan gått. lika fort som vanligt. veckan har varit ganska bra, förutom att jag har varit halvsjuk hela tiden. fysikprov och fyra timmarsuppsats är veckan största skolhändelser. förutom skolan har det inte varit så mkr denna veckan. mest varit hemma och vilat mig. kan ju inte träna eller nåt..
i onsdags var det skolan till halv fem. igår slutade jag kl tio. gick hem för att jag var lite halvsjuk och tyckte det var bättre att gå hem och vila än att stanna i skolan i fyra timmar och sen ha två lektioner där man knappt gör nåt.




idag var jag iaf i skolan. trots att jag har ont i halsen, huvudet och är förkyld. vi hade ändå ganska kort dag. 10.30 - 14.50 och bara tre lektioner. orkar inte missa massa.. när skolan äntligen var slut för denna veckan träffade jag Cathrine och vi åkte in till stan. jag köpte ett kort till malin. ska skicka iväg de imon och hoppas på att de kmr fram innan den elfte. nån som vet hur lång tid de tar att skicka ett kort till nya zeeland? ;) när vi hade köpt kortet gick vi till wienerkonditoriet och fikade. de var mysigt, även fast att jag hade näsblod i tio minuter. guuuud, jag dör på att jag får näseblod hela tiden ! men de slutade tillslut och jag kunde äta upp mitt fika :) de e nåt speciellt med att gå och fika på fredagar. mysigt liksom. man kan lugna ner sig efter en stressig vecka och komma in i helgtempot.

helgen ser ut att bli en riktig "slapparhelg". jag ska försöka bli frisk så de blir att ligga i sängen hela helgen och bara vila. måste plugga lite också. usch va tråkigt de är att vara sjuk på helger. på helgerna ska man ut och träffa folk, inte ligga i sängen och seega. men de ser ut att bli en sån helg trotsallt.  håller iaf på att ladda ner "benjamin buttons underbara liv" nu. så kanske jag kan se på den ikväll.
sms eller ring mer än gärna ;)

ensjuk / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0