solig dag !


idag har jag haft en underbar dag. efter tre lektioner slutade jag, då var klockan halv tolv !



jag cyklade då ner till stan me emmie & issa och köpte godis, sen åkte jag hem och åt god lunch :) efter de solade jag självklart ett tag, eller rättare sagt en och en halv timme innan mina älskade vänner liss & livvan kom ! vi gick bla ut i skogen och fikade i de sköna vädret. sen vare prat och skratt som vanligt ! och så var de bestämt, den 16 maj åker vi till liseberg ! yeeeeey ! :) längtar.

flickorna gick hem vid åtta så nu har jag ätit och pluggat lite. ska snart basta, tänkte först bada men sen kom jag på att jag ville basta istället !

imorgon missar jag min sovmorgon, vi har nationellt prov i eng A. suuck. hoppas de finns några bra saker att skriva om och inte bara massa bajssaker. sen äre skola som vanligt, slutar kl 14.50.

på kvällen imorgon ska jag vara me mina underbara vänner !

oj, nu är bastun varm, dags att krypa in,
kyssar / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

det var häligt ! <3

2009-04-26 @ 01:41:43
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0