ooh happy day !


idag är jag riktigt, riktigt glad !
de beror nog kanske lite på att det är så fint väder ute just nu. men de beror nog mest på en annan sak, som är hemlig ! mer får ni inte veta, just nu iaf ;)





Dagen idag har som sagt varit bra, fyra lektioner, varav två var labb. och en av de tog cirka en halv timme ist för en och en halv timme. så jag och emmy fick sluta en timme tidigare idag ! :)
bra lite jobbigt att jag inte kan gå idag, har skitont i foten :S igår när jag skulle gå ut me nowa sprang den nedrans hunden iväg, och då sprang jag efter. och när jag skulle springa över att himla gupp så lyfte jag tydligen inte på foten ordentligt utan jag sparkade rätt i guppet. och jag hade foppatofflor på mig också.. guuud va ont de gjorde ! så idag har jag gått runt och haltat hela dagen..

nu ska jag nog sola lite tror jag, eller kanske baka nåt. får se hur jag gör.. ;)

hadegottsålänge / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0