måndag, 27 maj.


jag kom precis hem. har varit i skolan och sen på stan och a6.

skolan idag gick bra. började med tyska klockan åtta. sen halv tio hade vi biologiprov, gick inte bra, allt som jag inte hade pluggat på kom typ med. sen hade vi hål i två timmar. kl ett skulle vi ha nån yrkesförberedande sak. man skulle typ gå på två saker där några berättade om sina olika yrken. vi gick till ett ställe och lyssnade på två socionomer. men sen när vi märkte att de int tog närvaro bestämde vi oss för att skippa den andra och gå och köpa glass på stan istället.
jag, emmie, emmy, emelie, amanda & issa satt vid hamnpiren en stund.

dagens outfit: nackurringad tröja (gina), beiga leggins (gina), skor (skorett).


sen kom liss dit och vi gick och kollade på stan. efter ett tag kom även cathrine och malin ner. de åt på mcdonkan, sen gick vi i lite affärer och så. jag köpte en tröja på hm :) en blomrig somrig.

sen skulle liss köpa en jacka på a6 så vi åkte upp dit. liss köpte jackan och jag hittade ännu en tröja, eller ett linne på hm ! sen var vi trötta så vi gick och fikade på ikea, jag tog en köttbullemacka. efter det åkte vi hem och nu sitter jag här. har inga planer framåt. kanske går en prome me nowa. sen har vi tyska till imon, och så måste jag göra några svenska ord.



juste, jag har gjort egna tofsar också. som är skonsamma för håret. såg i en tidning att man kunde klippa sönder gamla strumpbyxor. då får man tofsar som inte har några metallspännen och som därför är bra för håret ! eftersom jag hade gamla strumpbyxor hemma, som var lite sönder, klippte jag sönder dem. man kan ju alltid prova. och de funkar faktiskt !

snyggtoffsarna ;)


puss&kram / Matilda
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

tröjorna var sjukt snygga båda två! :)

2009-04-27 @ 22:23:32
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0