långbad.


jag bestämmde mig för att göra den här kvällen till en liten spakväll så jag fyllde upp badet, tände ljus och fyllde en stor kopp me glass. sen kröp jag ner i badet och bara låg där jättelänge i mörkret och lyssnade på musik och åt glass, som är jättegott att äta när man ligger i ett varmt bad, och bara njöt. de var hur häligt som helst !



jag hade även massa inpackning i håret och skrubbade mig så jag blev helt len. sådana här bad behöver jag ibland för att lugna ner mig och bara ha det skönt. nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv.


kramarfrånenlugnochharmonisk / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad mysigt det ser ut, typ tusen år sedan jag badade sist... <3

2009-04-22 @ 21:49:05
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0