cupcakes.




jag blev nyss klar med min bakning. jag har bakat cupcakes idag ! de blev faktiskt bra, goda och så :)

annars har jag inte gjort så mkt i kväll.. suttit vid datorn och kollat på tv lite och så. en slapp kväll helt enkelt.

idag hade jag ju sovmorgon också, till tolv ! eller jag kanske int hade, men jag tog mig. kändes ju onödigt att åka in och ha matte kl åtta och sen inte ha nästa lektion förän klockan tolv. så jag tog helt enkelt sovmorgon. sen hade jag bara en lektion. biologilabb,
vi disikerade en abborre.. och usch vad äckligt det var. jag som inte trodde att de inte skulle vara så äckligt eftersom jag brukar fiska rätt mkt på sommaren och så, och då inte alls tycka att något är äckligt. men de var det ! de är något med att jag inte gillar skära upp deras magar och klippa bort organen för att sedan lägga de på ett papper. men iaf, jag klarade mig igenom lektionen och sen vare slut för dagen !

fast jag skulle ha utvecklingssamtal två timmar senare så jag satte mig och pluggade i en timme. sen när den andra gruppen slutade så gick jag in till stan me emmie & issa. vi hann bara gå till oil & vineger innan jag va tvungen att ta bussen tillbaka till skolan för att möta mammsen.

efter utveckligssamtalet åkte jag och mamma till stan för att fixa några saker och sen åkte vi till team sportia i habo. mamma skulle kolla på kläder. när vi va klara där åkte vi hem och åt :)

imorgon har jag också kort dag, åtta till tolv. sen är de slutt för dagen ! på eftermiddan ska jag träffa mina älskade vänner, olivia och saknadelisa ! <3

nu ska jag nog sova, eller kanske kolla på ett till vänner avsnitt,
vihöres / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0