min dag i bilder.

idag låter jag bilderna tala:


vaknade kvart över sex, och det är alltid lika skönt att vakna en måndagmorgon..

underbart väder, vilket gjorde det lite lättare att gå upp :)
(på vintern har jag vätterutsikt från mitt rum, de ni ;) )

sminkade mig och klädde på mig.

frukost.

borsta tänderna.

springa till bussen, som vanligt. att jag aldrig lär mig..?

första lektionen på veckan, biologi-breddning labb.

världens gulligaste lärare - lennart!

jag med våra små bakterier.

sola ute på håltimman, underbaaart!

pluggade lite också.

engelska lektion, med dessa tjejer blir alla lektioner roliga <3

fick tillbaka ett prov.

lunch, usch..!

idrott = gym på friskis.

bussen hem.

nyduschad.

syster var på besök :)

dagen avslutades på o'learys. med dessa två killar, alex och oscar. (som körde på en stor stark!)

och dessa finingar (emmy och richard)

riktigt spännande match och en riktigt bra avslutning på dagen.

nu ska jag sova, gonatt.
kärlek / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0