underbara väder!

förlåt att jag inte uppdaterade igår men glömde bort det.

Vädret ute just är helt UNDERBART! Man blir så glad när solen lyser, och man får så mycket energi.

Igår gick var de först skola som gällde, hade bara tre lektioner och inga av de var särskilt jobbiga så skoldagen passarade ganska enkelt. Efter skolan åkte jag hem och la mig då på altanen i solen, härligt! Somnade där och sov i ungefär en timme, jättesköööönt vare. Sen gick jag en riktig långpromenad me nowa på kvällen och efter det vare plugg som gällde..

Idag var det en riktigt lång skoldag.. åtta till fem. Men det gick faktiskt ganska fort idag också. Hade engelska prov sista lektionen, tror det gick bra :)
Nu när jag kom hem åt jag och nu gör jag inte mycket alls. Har inget plugg! Det händer inte ofta kan jag säga, typ aldrig ;) Så nu blir jag nästan lite rastlös, nejdå, skönt att inte göra något ibland också. Men tror jag ska gå en promenad med NoWa snart iaf, sen får jag se vad som händer ikväll.

Och juste, imon är jag ledig! Eller har egentligen filmtema på förmiddagen, men orka..  Så imorgon ska jag bara ta det lugnt, sova lääänge och sola och lite så, sen ska jag kanske in till stan på eftermiddagen, får se hur det blir :)

nej, nu ska jag ge mig ut i solen innan den hinner gå ner,
kärlek / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0