torsdag.

Jag kom precis hem, nu sitter jag och äter lite. Fil och en nyttig muffins för den som är intresserad ;)
Har gått i skolan från åtta till tre idag. Kemi, matte, fysiklabb och kemilabb stod på schemat. Så inte så roliga lektioner precis, men håltimman mellan kemin och matten räddade dagen. Då satt vi ute och solade, gööörgött :)

Var sugen på att ta en fika efter skolan, nu när jag äntligen kunde göra något annat efter skolan än att plugga. Men då var istället alla andra upptagna.. Så jag åkte hem istället. Men ska kanske träffa emmy lite senare, eller malin. Det är ju HV idag också! Det får man inte missa :)

Bara en skoldag kvar på denna veckan nu, sen är det helg! och imorgon ska jag ut me emmie och flera, Gaaalet kul! Sen på lördag ska jag och tjejerna försöka få tag på biljetter till HV-matchen, annars ska vi kolla på Oh learys eller något. Sedan ska jag på 50-års fest hos min faster. (Det har varit släktkalas/middag tre helger i rad nu). Och sen ska jag kanske träffa Malin, Cathrine och Lisa med flera på kvällen. Så helgen ser ut att bli kanon. Inte mycket plugg heller :)

nu ska jag chilla vidare i soffan,
kärlek / M

världens bästa klasstjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0