Godnatt.

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska sova. Är jättetrött för gick upp tidigt idag och skrev högskoleprovet. Och det är väl i stort sett det jag ägnat min dag till.. Det gick väl som jag hade försväntat mig, men det känns iaf bra att ha gjort det så man vet lite hur det går till.

Nu ikväll har vi haft hela tjocka släkten här och firat min storasyster Hannah som har fyllt 25 ! En mysig kväll me släkten helt enkelt.

Godnatt sötnosar :*

bjuder på några bilder på en osminkad matilda klar för sin skönhetssömn.



Kommentarer
Postat av: cathrine

åh, underbart att du börjat igen matilduuut! :d

2010-04-11 @ 01:59:22
Postat av: lisa

nu ser jag dom höhö :)

2010-04-11 @ 11:26:03
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0