v 18.


förlåt för dålig uppdatering. men nu tänkte jag ge er en liten beskrivning av veckan.

tisdag: skola, sen tränade jag. var sjukt tagad på träningen ! sen hem, åt, pluggade lite och kollade andra avenyn.

onsdag:
skola, slutade klockan tre. då åkte jag med emmie, emmy & issa till stan och köpte mat på subway + mackmakeriet som vi sedan åt på piren. jättehärligt väder, goood mat och trevligt sälskap, kan de bli bättre !

torsdag: valborg ! skola först, sen snabbt  hem. sen till liss. jag, hon & olivia åkte ner och handlade mat. sen hem till liss och fixade iordning oss inför kvällen. lagade sedan mat. potatiskroketter, sallad sås & grillat kött som vi åt på altanen. då hade även C och lova kommit dit :) juummmie ! sen tog vi bussen in till stan. först upp till stadsparken en sväng, sen åkte vi vidare till huskvarna. skulle igt ha tagit oss upp till utsikten och grilla med några. men vi hann bara till lova innan de ringde och sa att de skulle ner till stan. så vi åkte till vätterstranden. träffade lite trevligt folk och så :) sen vare hem och sova. riktigt bra kväll blev de me bästa vännerna !




idag har jag varit hundvakt. träffade liss och C lite snabbt innan. annars har jag spenderat dagen på solstolen med en hund som bits överallt.

imorgon ska jag först ut till sommarstugan med mor, far, farmor & farfar. och så nowa och ninja då också ;) sen på kvällen ska jag träffa isabelle & emmy, vi får se vad vi hittar på !

hoppas ni har haft en bra vecka och en trevlig valborg,
pusspåer / Matilda

Kommentarer
Postat av: olivia

jag älskar dig matilda! (L)

& saknar dig massa ;(

2009-05-07 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0