time to sleep.


jag ska snart gå och lägga mig. ska bara fixa mackan som jag ska ha med mig imorgon till provet, så slipper jag fixa me de imon. har ju som sagt fyra timmars matteprov imorgon klockan åtta till tio så måste ta me mig mat så att jag orkar. sen vid tolv slutar jag, härligt !
då ska jag hem först och äta och gå ut me nowa, sen vid två kommer farmor och hämtar upp mig. jag ska rensa rabatterna hemma hos farmor & farfar. kul att träffa de ibland, + att jag får lite betalt ifall jag hjälper till, men ärligt talat skulle jag hjälpt till ändå. för man måste hjälpa sina älskade far- och morföräldrar <3

nu ska jag bara välja kläder och fixa de andra till imon, sen ska jag krypa till kos.
jag är sån att jag fixar precis allt som går att fixa på kvällarna. jag väljer kläder, packar väskan mm. ibland brer jag tillochmed mackorna som jag ska ha till frukost kvällen innan så att jag ska slippa göra det på morgonen. även om jag går upp kvart över sex och har en timme på mig. jag hatar att stressa på morgonen, sitter ofta och äter frukost i en halv timme. och ni kanske redan har märkt det, men jag går nästan alltid och lägger mig klockan tio, senast halv elva. om jag säger att jag har lagt mig sent, menar jag att jag har lagt mig klockan elva. jag är som ett litet barn, jag behöver mina åtta timmars sömn, ;)

nej, nu måste jag sova,
nattinatti / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0