seg dag.


dagen har varit riktigt seeeg
. första hela måndagen i skolan på hur länge som helst. vi har massa lektioner, som kommer efter varandra med korta mellanrum + att vi har jätte kort lunch. vi hade även två mattelektioner ida, eftersom vi har nationellt prov i matte b nästa vecka.
när skolan äntligen slutade halv 4 åkte jag till friskis och tränade, ki jympa stod på schemat idag. efter träningen var jag sjukt trött så jag åkte hem. åt för ett tag sen och nu sitter jag här. kvällen blir slapp, spenderas nog framför teven :)

förstår inte riktigt varför jag har varit så sjukt trött idag, gjorde inget på hela dagen igår. sov länge och kollade på tv och så. fast på eftermiddan/kvällen så övningskörde jag också + att jag & mamma sprang på axamo. måste börja träna inför tjejmilen nu !

imorgon har vi först lektioner till tolv, sen har jga hål till kvart i tre, då jag ska ha nationellt munligt prov i engelska. så på hålet ska jag nog hem till heidi och vara hundvakt. sen på eftermiddan ska jag träna igen, sen får jag se vad som händer på kvällen.

och på onsdag är jag ledig ! så då hoppas man på strålande sol så att man kan ligga i solstolen hela dagen :)

pussar&kramar / Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0