ledig dag !


har varit dålig på att uppdatera, igen.. men jag känner att jag bara vill skriva när jag vill, och när jag känner att jag har något att skriva, och när jag har tid. jag orkar inte skriva här hela tiden. men iaf..

idag är jag ledig ! härligt härligt. vi hade ingen engelska idag eftersom vi har nationella prov och jag gjorde mitt igår. sen har vi resursförmiddag, så jag hade bara en lektion, matte klockan åtta. kändes så onödigt att gå på den, vi jobbar ändå självständigt, pluggar inför nationella nästa tisdag. så då tog jag ledigt idag.
jag är hundvakt idag. ninja är här, hon kom klockan halv elva. jag gick upp kvart i nio idag, gick ut och gick promenad i en timme me nowa direkt. i regnet.. var dyngsur (stavning?) när jag kom hem. menmen, hunden måste ju ut och gå ändå. sen kom som sagt ninja. jag har kollat på några vänner avsnitt på förmiddan, och så har jag varit ute me ninja och lekt en stund också, då tog jag på mig både regnbyxor och regnjacka, så jag inte skulle bli blöt.
nu har jag precis pluggat matte, måste ta igen de jag missade på lektionen..

ska snart ut me båda hundarna igen, fast var för sig. det är jättejobbigt att gå me båda samtidigt. sen ska jag laga lunch. och sen plugga lite till matte..

hade! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0