helg v. 19.


hur har eran helg varit? förhoppningsvis har den varit bra, precis som min !

i fredags vare först skola till halv fyra. hade sovmorgon också, så började halv elva. efter skolan åkt ejga hem. storasyster hannah kom hem till oss på kvällen och de blev en god middag me familjen. vid åtta tog jag cykeln hem till cathrine, hade fortfarande ont i foten så cyklade överallt i helgen. iaf, va där hela kvällen och mös & pratade me C, liss & livvan. kom hem vid tolv och tittade på ett avsnitt av vänner innan jag somnade..

lördagen var jag först på stan me mamma och pappa. fick ett fint linne av mamma på MQ. sen åkte vi hem till storasyster heidi, och sedan vidare till ekohallen. sen hem och sova mm. sen på kvällen traskade jag och C hem till liss. vi va där ett tag men sedan bakade vi en kladdkaka och pakade fika och tog lisas moppe ner till vidablick där vi hade picknik till sent på kvällen. hade me oss ljus och filtar, mysmys !  men de blev lite jobbigt..vi hade knappt någon bensin kvar när vi åkte hemifrån och när vi skulle tanka va macken stängd. vi tänkte inte på att macken troligen är stängd kl 10 på kvällen en lördagkväll.. men iaf, vi chansade och kom faktiskt hem !

söndag, och slappardag. vaknade sent men var fortfarande trött. kollade på robinson samtidigt som jag åt frukost. vid ett klädde jag på mig och skulle plugga lite, men de blev inte mkt av de. satte mig istället i solen på altanen me mamma och systeryster som hade kommit. de blev senare middag och lite mer teve. på kvällen gick jag till lisa för att försöka lösa lite saker, de gick väl sådär..

men alltsomallt har helgen varit helt okej ! lite dåligt väder, men me vänner löser sig allt <3

pusssss! / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0