tisdag.


diensdag heute. jobbig dag, särskilt när man har haft ont i huvudet hela dagen. jag tror seriöst inte att jag någonsin kmr att bli frisk. jag har varit sjuk i snart en månad nu. jag vill träna !



dagen
började iaf me matte. sen hade vi svenska. jag började med min krönika, jag ska skriva om kvinnornas roll i samhället om man jämför för flera tusen år sedan och idag. så om nägon har några tankar om de får de gärna dela dem me mig ;P sen hade vi iaf tyska. pluggade till provet nästa vecka, jag måste börja plugga.
sen lunch och håltimma. vi satt i matsalen hela lunchen. eftersom alla vi är singlar nu har vi bestämt att vi ska leva livet rejält nu. hitta på några saker. emmie tog direkt insporation från eva och adam och tyckte att vi skulle gömma oss i rosenlundsbadet och sen smyga ut och bada på natten. hehehe, kmr ni ihåg att de gjorde de där? fast de kanske iof är bättre än mitt förslag. liffta ner till tyskland över en helg och sen gå in på en bar där, de e ju sextonårsgräns där ;) nej, detta lär inte hända. men några roliga (och hyfsat normala) saker ska vi nog komma på, right girls? ;)
sen hade vi engelska innan vi slutade vid halv fyra. hem direkt för att soova.
jag sov en stund sen åt jag och nu har jag nästan skrivit klart mitt tal til engelskan som ska in nästa vecka, stolt*



gårdagen var hyfsat bra. vi hade bara tre lektioner, en var bild och en var matte. sen hade vi även fysikprov, vårt första. de gick väl iaf ganska bra. slutade vid två. när jag kom hem var jag hundvakt åt lilla ninja i cirka en timme. men de räckte, den hunden är verkligen överallt och ingenstans.



imorgon lär bli jobbig. vi har svenska nationellt prov från halv ett till halv fem :/ usch, fy och blä säger jag bara !

wunschen mir gluck / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0