söndag.


söndag, och jag är trööööött. sov ändå ganska mkt inatt. gårdagen me bästavännerna vå riktigt mysig. vi satt och pratade i flera timmar, hela kvällen. sen åt vi ben and jerrys glass också :) vi skulle först sova alla i en soffa typ, men sen gick Cathrine till malins säng istället och sen typ mitt i natten skulle lisa sova på en madrass som vi var tvungna att blåsa upp o massa. men tillslut somnade vi iallafall. jag sov faktiskt riktigt gott :) de blev en riktigt bra kväll ! massa prat, skratt och härliga kommentarer.

lisa: malin, kan vi byta kudde ?
malin: men ta en av de som ligger på golvet.
lisa: ah, men jag har redan en pälskudde.

asså såå typiskt lisa säger jag bara. ni kanske inte fattar men de va iallafall väldigt roligt då !

malin: matilda, kan inte du lägga din rumpa mot min rumpa, för jag känner mig mycket säkrare då ?
jag lägger mig med min rumpa mot hennes rumpa.
men efter ett tag säger jag: malin, jag kan inte ligga såhär..
malin: puta me rumpan och håll käften !


soffan som vi sov i.

tack för kvällen & natten tjejor (L) nu taggar vi fredag !



idag vaknade jag först hos malin. jag o liss åkte hem vid typ 12. sen när jag kom hem duschade jag och sedan pluggade jag. efter att tag kom systrarna + ninja. vi åt och sedan åkte jag och mamma ner till bankeryd och övningskörde. första gången jag körde bil ! men de gick faktiskt ganska bra. när jag väl kommit på att man skulle använda kopplingen när man växlade. jag fattade först inte vrf de inte gick att växla...
har beställt körlektion nu också. torsdagen den 26:e mars. håll er inomhus då folket ;)

nu måste jag igt plugga tyska men jag orkar verkligen inte. jag kan faktiskt de mesta och så har jag ju morgondagen på mig också. de får bli att kolla på tv ikväll ist.

haenbraveckanu / Matilda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0