hej igen !


hej igen
, jag vet att jag inte har skrivit här på typ hhur länge som helst, och jag ursäktar för det, men jag har helt enkelt inte haft tid. de har varit väldigt mycket nu och jag har inte prioriterat datorn. bara kollat igenom bdb lite snabbt och så. men nu tänkte jag att jag skulle försöka komma igång här igen. även fast det fortfarande är mkt på gång just nu. vi har jättemkt i skolan och sen har man vännerna, familjen och allt annat också.

förra veckan var en bra men tuff vecka. vi hade hur mkt som helst i skolan + att jag inte hade nån energi alls. jag sov hur mkt som helst men kände mig ändå trött. vi hade tyska prov + två inlämmningar, och med knapp nöd klarade jag allt :)
hela veckan tagggade man för fredagen. the day of lisas party. efter skolan på fredagen åkte jag, C & maaalin hem till maalin, va där ett tag men sen stack vi till habo , fick vara där en timme bara för att busshelvetet int gick så vi fick ta tåget ist. sen hem till C och fixa oss och sen tillslut till lisafisa <3 där blev de först goo mat sen partyparty ! blev en ganska turbulent natt om man säger så, heheh :P men ändå fantasktiskt bra me bästavännerna.
jag kom hem på eftermiddan på lördagen efter en skön sovmorron och mysig filmförmiddag me tjejerna :)

jag & maalin <3
jag & maalin <3

helgen blev en riktig hemmakväll me familjen. melodifestival och tipspromenad me farmor och farfar. syster kom förbi och jag övningskörde för andra gången. de gick ju bra... hehehe

på måndagen va de HÅVE och jag åkte in till stan på kvällen me klasstjejerna Emmie, Emmy & Isabelle ! vi var på O'learys och hejade :) riktigt härligt att de vann ! nu är det bara att fortsätta att heja på dem så att de vinner igen :)

igår hade vi studiedag, härligt ! fast eftersom vi hade engelskaprov idag me 300 glosor blev de till att sitta inne och plugga nästan hela dagen. hann iaf gå en härlig långpromenad ner till vättern me nowa i solskenet :)

föresten, om du vill fråga nåt i kommentarerna så skriv iaf vem du är så kanske jag svarar ;)

hadetoppenivårsolen / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0