ge mig vår !


bajs säger jag bara. när jag vaknade i morse var de sju grader kallt och en decimeter snö ute.. ååh, jag vill inte ha nån mer vinter nu, jag vill ha vår ! en varm, grön och solig vår. och sen efter det vill jag ha sommar. jag vill absolut inte ha minusgrader, iskall blåst och SNÖ !

men annars har dagen varit bra. två lektioner, sen va hjördis (vår tyskalärare) sjuk så vi hade bara en halvtimmes tysklektion sen vare tre timmars håltimma så jag, emmy och isabelle gick till claras och fikade :) mysiiigt ! sen vare bara engelska och sen var den skoldagen slut. jag åkte hem direkt och nu sitter jag här. ska snart äta och sen ska jag ut på långpromenad me nowa. de är iaf lite sol ute nu :)

medlängtantillvår / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0