lördag, 27 juni.


här sitter jag mitt i natten, eller de känns som de iaf. kom hem för ett litet tag sen och ska snart krypa till kos. tänkte bara slänga in en inlägg om minb dag först.

vaknade vid 10 och hade en riktigt seg morgon, kollade på lite teve och så. sen klockan tio tog jag bussen in till stan tillsammans med oliva. vi gick där ett tag, jag kollade på mysbyxor men hittade inga bra, olivia köpte en tröja/klänning. sen åt vi på "bönan" och sen tog vi bussen hem vid tre.
jag var hemma ett tag, sen vid sex tog jag&C bussen ner till konsum där vi träffade livvan&liss. vi handlade lite korv och så sen tog vin oss ner till domsand där vi grillade och hade myspys. sen vid tiotiden(?) gick vi hem till livvan och lade oss i hennes säng och pratade. vid kvart i tolv gick jag, C & liss hem, stannade och pratade och lite så jag kom inte hem förens vid 1. och nu är jag trött så jag ska snart sooova.

imorgon ska jag och tjejerna ta bussen in till stan halv tolv. ska gå på stan lite, men jag ska nog inte gå så länge, ska förmodligen träffa klasstjejerna ngn gång imorgon också och vill hinna hem innan de :)

nejnusomnarjagsnart,
sovgott / matilda


4 dagar kvar till liseberg !
8 dagar kvar till varberg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0