hej igen !


hej alla igen ! nu har jag varit borta från bloggen ett bra tag. har tagit en liten bloggpaus men nu tänkte jag dra igång igen :) har faktiskt saknat att blogga den senaste tiden men de har ändå inte blivit att jag börjat igen, men nu tog jag tag i det. har ju tid och så nu eftersom det är sommarlov ! :)

har gjort väldigt mycket sen sist men orkar inte ta det nu, kanske lägger upp ett inlägg sen me lite tillbakablickar.

iaf, denna veckan har det varit underbart väder ! jag älskar det ! jag har legat i solen och stegt alla dagar så nu är man lite brunare ;) i tisdags och onsdags var jag på domsand och vätterstranden me olivia och idag var jag på axamo me mamma. har varit me liss och livvan på kvällerna och vi har umgåts och njutigt av sommarlovet :) cathrine har jag däremot inte träffat sedan skolavslutningen, hon har varit bortrest, jag har varit bortrest, hon var/är sjuk och nu är hon bortrest igen.. jag får nog träffa henne igen på lördag, saknar henne ju !

ser fram emot sommaren så sjuuukt mkt nu ! idag bokade vi resa till götet. vi ska nämligen åka till liseberg nästa torsdag :) kmr bli så himla roligt, jag har inte varit där på några år heller så.. ah ;P 
vecka 28, alltså inte nästa veckan men veckan efter det åker jag, livvan, liss & cathrine till varberg ! vi ska bo i en stuga nära havet i en hel vecka och ha det underbart :)
sen vecka 29 eller 30 åker vi upp till sthlm, torsdag-söndag. vi får låna olivias pappas lägenhet så vi bor gratis, riktigt kul ska de bli !

imorgon ska jag till domsand me olivia igen, sen på kvällen blire nog mest att ta de lugnt hemma. på lördag ska jag vara me liss, livvan och förhoppningsvis C och på söndag får jag äntligen träffa mina älskade klasstjejer igen, saknade är ni !

hoppas ni njuter av värmen därute,
pussar&kramar / matilda



Kommentarer
Postat av: cathrine

saknar dig med och kul att du äntligen börjar blogga igen! :D

2009-06-26 @ 21:55:03
Postat av: olivia

jaaaa ska bli en riktgit rolig sommar nu ! (L)

längtar till gbg varberg sthlm som fan :D

2009-06-26 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0