torsdag.

torsdag. en dag kvar i skolan. sen är det helg ! igt vet jag inte vrf jag längtar så mkt till helg just denna veckan. har inget speciellt planerat eller så. och jag vet att jag kmr behöva plugga till fysikprovet halva helgen. de är förmodligen för att jag är så himla skoltrött just nu. vi har hur mkt som helst i skolan. läxor, prov och stora inlämmningar. när man är klar me något måste man direkt börja plugga till nästa sak. jag vet att vissa av er säkert tänker skyll dig själv, va förväntar du dig när du går natur liksom? och ja, vi har mkt plugg. men absolut inte så mkt att man inte hinner ha ett annat liv än skollivet eller så mkt att det inte är värt det. för det är det. när jag har gått ut den här linjen har jag en av de bästa högskolehetsbehörigheterna som man kan ha och då har jag mkt att välja på. dessutom har jag verkligen världens goaste klass. verkligen inte så som jag tror att de flesta av er tror att en "naturklass" är, eller som jag själv trodde att en "naturklass" skulle vara innan jag började här. jag trodde, säkert likadant som många av er, att på natur gick bara massa nördar som bara pluggade hela tiden och som inte hade nåt liv. men så är det verkligen inte. min klass är helt underbar ! så därför tilldelas dagens inlägg till min fantastiska klass. som gör att jag överlever alla långa skoldagar och tråkiga fysiklektioner. TACK alla i NV1A!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0