måndag.




idag är det måndag. det betyder att det bara är fem dagar kvar till sälen. längtar !
imon är det tisdag och då är det resursdag, vi är lediga hela dagen. riktigt skönt.



dagen har varit bra. eller iaf bra för att vara måndag. släppade mig upp ur sängen imorse. gjorde alla vanliga morgonsaker. åkte sedan me mamma till skolan. måndagar är våra jobbigaste dagar. lektioner hela tiden. fem minutersraster och en halvtimmes lunch. men bättre de än att sluta fem över fem som vi först skulle göra.
hade naturkunskapsprov idag också. de kändes som de gick bra men man vet aldrig med kristinas prov.
skolan slutade tjogo över tre. då åkte jag in till stan me emmie och tog en glass på donken innan jag gick och tränade.
träningen gick bra. de va ki-jympa. jag gillar faktiskt de passet väldigt mkt. bra ledare och bra steg, kan de bli bättre?  :)



kom hem vid sex typ. åt mat och satte mig sedan med datorn framför teven en stund. jag gjorde labbrapporten. så nu har jag nästan helt skolfridag imon. bara några engelska glosor :) de blir härligt !



imon blire först långpromenad me nowa. sen ska jag träffa emmie i stan vid typ ett. måste köpa lite saker till sälen. skulle vilja kolla på kläder också men kommer nog inte ha råd me de denna månaden heller, nu när jag ska till sälen,men de är det värt. sen vid cirka tre tiden ska jag träffa klassvänerna på the coffee house. de hade visst nån fikabuffe' där för bara 50 kr. så då blire att äta sig tjock..

nej, nu orkar jag inte skriva mer idag..

hadesåkulpåmorgonenimon&tänktpåmigsomliggerochsover / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0