helg !


först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har varit så aktiv här på bloggen denna veckan. men de har varit så himla mkt i skolan och jag har varit hur trött som helst, har somnat senast klockan tio på kvällarna, och ändå varit trött när jag har vaknat.  så därför har jag inte orkat sätta mig vid datorn.

men nu äre iaf helg och jag kan vila upp mig igen. har legat framför teven hela förmiddan, och där blire nog att spendera några timmar till. fast inte hela dagen. för ikväll ska jag äntligen träffa mina saknade vänner som jag inte träffat på väldigt länge. ååååh vad jag saknar er ! (L) vet int riktigt va vi ska hitta på, blir förmodligen en riktig myskväll me massor av pratt om allt möjligt.

igår vare bio och fika som gällde, me världens goaste klasskompisar. vi gick på i taket lyser stjärnorna, och ja, jag grät. den va så himla sorglig under vissa delar. men jag tyckte att den va bra. kanske inte den bästa filmen jag har sett men helt klart sevärd. de tyckte dock inte de som jag såg den me, men de kan bero på att de har läst boken vilket int jag har.. filmer är alltid mkt sämre om man har läst boken innan eftersom man hela tiden sitter och tänker: men hallå, detta är inte me i boken! efter filmen satte vi oss på george och bara mös och pratade. tack för kvällen tjejor. (L)





nej, nu ska jag återgå till mitt slöande i soffan.

haentrevlighelgfolket / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0