fredag.


äntligen är det fredag igen ! härligt ! fast jag har haft en väldigt skön vecka, har bara varit i skolan en dag. sen har jag varit sjuk i fyra dagar. fast nu är jag nästan frisk. har varit hemma idag me, så att jag inte skulle bli sjuk igen, måste ju vara frisk på söndag !

jag har varit hos heidi idag. hon hade ingen hundvakt så jag tänkte att jag likaväl kunde ligga och bli frisk i hennes soffa som i vår. jag och nowa åkte dit me mamma idag kl sju. tänkte att jag skulle sova lite där, men nejnej, det går inte när man har en valp i huset som hittar på bus helatiden och som måste gå ut en gång i halvtimmen. men det gick bra ändå :)

ikväll blire bara ta det lungt och försöka bli frisk från min himla förkylning.. ska försöka packa lite också. hinner nog inte me så mkt av det imon.

imon ska jag nämligen först till stan me farmor och köpa födelsedagspresent till mig :) ska även köpa några saker som jag behöver till sälen. har ju int kunnat göra det än..
sen på kvällen kommer hela tjocka släkten hit på kalas ! vi ska fira mig och mamma. så då blire fullrulle. ska även passa ninja på natten eftersom heidi ska gå ut me syster och kusin .

sen på söndag åker vi ! bara vå dagar kvar nu !

haentrevlighelg / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0