fortfarande sjuk..


idag är det onsdag och jag är fortfarande sjuk. har inte lika ont i halsen längre men är ist förkyld nu. så jag måste springa till toan och snyta mig hela tiden..

dagen har spenderats nerbäddad i soffan med massa vänner avsnitt. har säkert sätt femton avsnitt på dessa två dagar. riktigt roliga är de. men lite jobbigt för jag kan int skratta utan att de gör ont i halsen..

hoppas verkligen att jag blir frisk snart. jag måste vara frisk på söndag, eller till och med lördag. då kommer hela släkten hit för att fira mig och mamma :)

nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla vidare på mitt älskade "vänner".

enhesochförkyld / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0