måndag, nej tisdag !


jag skrev faktiskt måndag på rubriken först, men kom sen på att de faktiskt va tisdag idag ! känns som att de är måndag idag eftersom jag var ledig igår vilket gjorde att allt blev helt fel me denna veckan, fast de e bara sköönt :)

så, tisdag idag. jag har varit i skolan, som vanligt.. slutade klockan halv fyra. åkte hem, lade mig i min underbara säng och sooov. hur härligt vare inte?! nu har jag precis ätit och pluggat en stund. men orkar int mer, fast måste göra lite matte också.

för imon skulle vi igt ha en mattelektion kl. 8 sen skulle vi ha hål ända till 12 och då kände jag bara: neeej, de orkar inte jag. så jag bestämde mig för att skita i den lektionen och ta lite sovmorgon imorgon istället. till och med mamma sa att jag skulle göra det. ja, min mamma är riktigt bra för det mesta. bara jag pluggade hemma istället. så jag måste som sagt fixa det ikväll.

så imorgon har jag bara en lektion ! och det är labb, vi ska disikera en fisk. hallååå, de är ju inte ens jobbigt. så jag slutar kl ett imorgon, fast så klart kan inte allt gå hur lätt som helst. jag har nämligen utvecklingssamtal imorgon kl 15. så jag måste stanna i skolan i två timmar efter att jag har slutat.. fast smart som jag är, så tänkte jag att jag skulle plugga då så är jag helt ledig resten av kvällen :)

nu ska jag nog kolla på några klipp av ballar av stål, det äger ! kanske slänger in ett klipp här lite senare så att ni också får skratta lite ;)

hejdåpåer / Matilda

föresten, jag hörde precis på nyheterna att de ska ta upp målet om sophie lohede igen. BRA, att de äntligen har fattat att han ska få ett straff även fast att hon är död. hoppas bara de sätter dit den där jävlen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0