löööördag !


lördag och sol, kan de bli härligare? hoppas de är bra med er, de är det iaf me mig :) än så länge har jag bara slappat hela dagen. kollat på vänner och legat ute och solat, de blåser ganska kallt idag men efter ett tag i solen blir man varm. vet int riktigt hur resten av dagen blir, kanske träffar C & livvan idag igen <3

igår hade jag först skola. sovmorgon, så jag började halv elva. sen vare matte, lunch, biologi, kemi och sist datorkunskap. efter skolan åkte jag hem och solade, as usuall ;) åt hemma och sen åkte jag och C ner till livvan där kvällen spenderades ! myyyys me mina älskade vänner <3

håller föresten precis på att baka en kaka :) morotskaka blire ! mumsfilibaba !

nuskajagbakavidare,
pusspåergullungar / Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0