kaffe, nej tack..!




jag har under några veckor försökt att lära mig att dricka kaffe.
helt enkelt för att jag tkr att man ska kunna de när man är 17 år, de känns som att alla utom jag gillar kaffe. jag har försökt med rent kaffe och kaffe blandat med både mjölk, grädde och socker, cirka en tiondel var kaffe.. men jag har ändå inte kunnat dricka det utan att må illa eller tvinga i mig det.
Nu har jag gett upp. anledningen? när jag skulle äta chokladbollar för ett tag sen så var det kanske en matsked kaffe i dem. men jag kände ändå den där (äkliga) kaffesmaken och kunde inte äta dem. så nu har jag kommit på att om jag inte ens gillar chokladbollar med kaffe i kmr jag nog aldrig gilla att dricka kaffe.

hadebraallakaffeälskaredärute / Matilda

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är typ exakt likadant för mig. tror att jag aldrig kommer lära mig, haha.

<3

2009-04-14 @ 09:24:45
URL: http://lissyngwe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tur att du har en syster som är likadan då ;)

2009-04-14 @ 18:10:38
Postat av: C

kaffe <3

2009-04-14 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0