helgen !


jag vet att jag int har uppdaterat på hela helgen men de har varit fullt upp. min helg har varit riktigt bra !

fredag: jag vaknade med värsta mensverken. var tvungen att gå till skolan eftersom vi hade nationellt engelska prov. provet gick ganska bra. förutom att jag mådde skit.. efter provet orkade jag int mer så jag åkte hem, var sedan hemma dagen och låg i soffan och solstolen och led. på kvällen mådde jag iaf bättre så jag & C åkte ner till livvan där lisa även var. vi åt och fixade oss. sen bar det av till huskvarna på fest ! kvällen blev ganska galen, för vissa av oss iaf, men ändå lyckad ! jag kom hem vid ett tiden och sov.

batteriet på kameran tog slut så de blev tyvärr inte så många bilder.



lördag: vaknade vid tio. pluggade lite på förmiddan, sen solade jag i några timmar. vid två åkte jag med mamma & pappa på kalas hos kusinerna i norrahammar. åt god japansk mat, och lekte lite me kusserna. sen vid 6 åkte vi hem. då var jag hemma ett tag, sen vid åtta kom liss & C hit och vi gick en liten promenad och sedan hem till lisa ! där åt vi tårta och pratade hela kvällen. jag och C gick trötta hem klockan ett.

söndag:
vaknade kl elva. började plugga direkt. har pluggat till och från hela dagen. sammanlagt kanske två timmar. vi har biologi prov imon. systrarna har även varit här och ätit middag och umgåts. nu på kvällen har jag bara segat. ah juste, jag har städat mitt rum idag också. nu kollar jag på film. ska snart sova..

hoppasniharhaftenbrahelg / Matilda



Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för helgen älskling! lite sent då menmen :)

2009-04-27 @ 22:25:00
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0