gomorgon.


gomorgon.
ida vaknade jag av väckarklockan halv tio. hade ställt den eftersom jag ska träna kl 12 och då behöver åka in till stan halv 11 (!) eftersom bajsbussarna går som söndag idag. men nu behövde jag inte ta den, pappa sa att han kunde skjutsa mig :)

sista lovdagen idag då.. jag ska som sagt träna step kl 12. sen ska jag kanske gå på a6 med C en stund och sen blire hem. kanske plugga lite, om jag orkar. sen skulle jag nog träffa mina underbara girls en stund ikväll :) så de ser ut att bli en härlig dag !

veckan framåt har jag inte så mkt planer. det blir skola, sen får jag se lite vad som händer. ska iaf träna några dagar tänkte jag, man får passa på när man hinner. men förutom det har jag som sagt inte alls några planer. vi får hoppas på fint väder, då löser det sig nog :)

nu ska jag fixa iordning mig lite,
vihöres / Matilda


jag avslutar med en bild från förra våren, jag ursäktar att jag har världens fulaste kläder på mig men jag var ute och gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0