back to school !


ja och så har första dagen i skolan efter lovet gått då. men de gick faktiskt bra, även om jag var jättetrött och helt seeeg. vi hade våran "språkdag" idag. vi har alla de språken som vi har i skolan på tisdagar, svenska, tyska och engelska + matte då förstås ;)
de va även en annan sak som gjorde dagen superbra, jag är helt glad nu :) jag kan inte säga så mkt, eftersom vi ska hålla de hemligt. men isabelle, emmy & emmie, jag säger bara: vi måste göra detta, guuuud va kul vi kmr ha!
ni får förhoppningsvis veta mer om detta om ett tag ;)

när jag hade slutat skolan vid halv fyra begav jag mig mot friskis. tränade medel kl fyra, sen vid halv sex åkte jag hem. åt och sen gjorde jag engelska läxan. nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. pratade iaf nyss med en riktig snygging på msn ;)

imorgon är det skola som vanligt, ,men sen efter skolan ska jag troligtvis träffa mina fina flickor :) vi får se vad vi hittar på..

hoppasniärlikagladasomjag / Matilda


Kommentarer
Postat av: Lisa

vem är nu denna snygging? ;)



ey, om du vill få mer besökare gå in på denna saken. :) då hjälper du mig med det med (A)



http://www.viraltrafik.se/?lissyngwe

2009-04-14 @ 22:52:39
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0